ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Wanger-Török Egészségügyi Szolgáltató Kft.
Érvényes: 2023. Augusztus 01-től
1. § A Szolgáltató adatai
Cégnév: Wanger-Török Egészségügyi Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 4033 Debrecen, Józsai utca 32.
Cégjegyzékszám: 09-09-035252
Adószám: 32310906-1-09
Ügyvezető: Török Viktória Rozália
Telefonszám: 0630 652 0599
E-mail: szuri.kata.hazivervetel@gmail.com
Weboldal: http://szurikatavervetel.hu/
A Szolgáltató egészségügyi szolgáltatóként házi vérvételi és mintavételi szolgáltatást nyújt a páciensek részére, előre egyeztetett időpontban, a páciens által megjelölt címen.
2. § A szolgáltatás igénybevételének feltételei
(1) A szolgáltatás igénybevétele előzetes időpontfoglaláshoz kötött, amely történhet telefonon vagy e-mailben.
(2) A Szolgáltató az időpontfoglalásról visszaigazolást küld, vagy szóban igazolja az időpont létrejöttét, mellyel a felek között szolgáltatási szerződés jön létre.
(3) A mintavétel a páciens által megadott helyszínen történik, az előre egyeztetett időpontban.
(4) A szolgáltatás díja a helyszínen, készpénzben fizetendő, kivéve, ha ettől eltérő írásos megállapodás születik.
3. § Lemondási feltételek
(1) A páciens jogosult a lefoglalt időpont lemondására vagy módosítására, elsősorban telefonhívás formájában. Amennyiben ez kivételes esetekben nem lehetséges, köteles SMS formájában jelezni. (2) Díjmentes lemondásra az időpontot megelőző legalább 24 órával van lehetőség.
(3) Amennyiben a lemondás 24 órán belül történik, vagy – a páciens a megadott helyszínen a megbeszélt időpontban nem elérhető, nem tartózkodik ott, vagy a mintavétel a páciens mulasztása miatt meghiúsul, úgy a páciens a megrendelt szolgáltatás teljes díjának 100%-át köteles megfizetni lemondási díjként.
(4) A (3) bekezdésben meghatározott fizetési kötelezettség nem alkalmazandó, ha a páciens igazoltan kórházi ellátásra kerül, és ezt megfelelő módon (pl. zárójelentéssel) igazolja. Ilyen esetben a lemondás díjmentes, és új időpont egyeztethető.
(5) A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a meghiúsult szolgáltatás ellenértékét átutalással vagy a következő szolgáltatás alkalmával kérje rendezni.
4. § A szolgáltatás meghiúsulása a Szolgáltató részéről
(1) Amennyiben a mintavétel a Szolgáltató hibájából, elháríthatatlan külső okból (pl. közlekedési akadály, technikai probléma, egészségügyi ok) nem teljesíthető, a páciensnek nem keletkezik fizetési kötelezettsége.
(2) A Szolgáltató ilyen esetben új időpontot ajánl fel, vagy a páciens kérésére a megrendelés díjmentesen törlésre kerül.
5. § Biztonsági és magatartási feltételek
(1) A Szolgáltató munkatársainak testi épsége és lelki biztonsága kiemelt fontosságú.
(2) A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy megtagadja a szolgáltatás elvégzését, illetve a helyszínt azonnal elhagyja, amennyiben a páciens vagy a helyszínen tartózkodó személy(ek) – ittas, – tudatmódosító szer hatása alatt áll, – agresszív, fenyegető, zaklató vagy kiszámíthatatlan viselkedést tanúsít, – mentális vagy viselkedési zavara miatt a beavatkozás biztonságosan nem végezhető el, – vagy bármely körülmény a Szolgáltató megítélése szerint a munkavégzés biztonságát vagy a munkatárs testi-lelki épségét veszélyezteti.
(3) A Szolgáltató jogosult az ilyen esetet meghiúsult szolgáltatásnak tekinteni, és a 3. § (3) bekezdése szerint a szolgáltatási díj 100%-át kiszámlázni.
(4) Amennyiben a páciens vagy hozzátartozója agresszív vagy fenyegető magatartást tanúsít, a Szolgáltató munkatársa jogosult azonnal elhagyni a helyszínt, és szükség esetén rendőrségi segítséget kérni, illetve jegyzőkönyvet készíteni az esetről.
(5) A Szolgáltató ilyen esetekben jogosult megtagadni a jövőbeni szolgáltatásnyújtást az adott páciens részére.
6. § Fizetési feltételek
(1) A szolgáltatás díját a páciens a helyszínen, a mintavétel elvégzésekor köteles megfizetni.
(2) A Szolgáltató minden esetben számlát állít ki a teljesített szolgáltatásról.
(3) A lemondási díj (3. § (3) bekezdés) esedékessége a meghiúsult időpont napján megfizetendő.
7. § Adatkezelés és titoktartás
(1) A Szolgáltató a páciensek személyes és egészségügyi adatait az EU 2016/679 számú általános adatvédelmi rendelete (GDPR), valamint az egészségügyi adatok kezeléséről szóló 1997. évi XLVII. törvény előírásainak megfelelően kezeli.
(2) A Szolgáltató az adatokat kizárólag a szolgáltatás nyújtásához szükséges mértékben használja fel, harmadik személynek nem adja át, kivéve jogszabályban meghatározott eseteket.
(3) A Szolgáltató és alkalmazottai az egészségügyi titoktartás szabályai szerint kötelesek eljárni.
8. § Felelősség
(1) A Szolgáltató a mintavételt a szakmai szabályok és hatályos egészségügyi protokollok szerint végzi.
(2) A laborvizsgálat elvégzése és az eredmények értelmezése az adott laboratórium, illetve a kezelőorvos hatáskörébe tartozik.
(3) A Szolgáltató a laboreredmények orvosi értelmezéséért nem vállal felelősséget.
9. § Panaszkezelés
(1) A páciens panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval az alábbi elérhetőségen: szuri.kata.hazivervetel@gmail.com
(2) A Szolgáltató a panaszt 30 napon belül kivizsgálja és írásban megválaszolja.
10. § Záró rendelkezések
(1) Jelen Általános Szerződési Feltételek 2023. Augusztus 01. napján lépnek hatályba és visszavonásig érvényesek.
(2) A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására, melyről a pácienseket a közösségi média oldalán értesíti.
(3) A szolgáltatás igénybevételével a páciens elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket.